Ben ik toch gewoon om 06.00 uur klaarwakker !!! En dat als ik vakantie heb, gewoon helemaal wakker. Wat doe je dan, dan pak je je camera en ga je de camping over om mooie rustige foto's te maken. Nou, dat is wel gelukt, het was heerlijk rustig op de camping, totdat ik op het strand kwam, wat een drukte om 06.15 uur !!

Nee, geen vakantiegangers, maar een man/vrouw of 20 die met man en macht aan het werk waren om de stranden strak te krijgen, de bedjes goed te zetten, de straten schoon te vegen en nog veel meer van die dingen voordat die toeristen rond 09.00 uur het strand weer zouden komen bezetten. Ik heb ondanks dat wel mooie foto's kunnen maken en werd hier en daar een beetje vreemd aangekeken. Zal toch  niet aan mij gelegen hebben ??

Ook het zwembad heb ik mooi op de foto kunnen zetten, dat ging weer niet helemaal vanzelf. Eerst moest ik (met statief en al) over een hek klimmen om er te komen. Dit keer is het allemaal goed gegaan, gelukkig geen security gezien die me terug gefloten heeft ... pffff ...

Om 08.30 uur hebben we de buren uitgezwaaid, het was erg gezellig geweest met ze de afgelopen anderhalve week.

op onze laatste dag zijn we naar Nin gereden omdat we daar nog wat foto's wilden maken van de eeuwenoude stadsmuren die op dit gerestaureerd worden. We zijn ook naar d ebrig gereden waar we gisteren onderdoor zijn gevaren. Dat was ... hou je vast ... 8 km rijden. Dus 8 heen en 8 terug betekende 16 km met zo'n klein rotbootje, ja dan kom je wel op 3 uur varen :-)

Daarna zijn we voor de laatste keer naar het strand gegaan. De meiden mochten nog een keer op de klimmuur in zee. Ik liep met ze mee om (natuurlijk) een foto te maken en toen zei die gek achter de kassa "Hier heb je ook een stempel (gratis) , dan kan je effe met je dochters mee naar die klimmuur" ...

Uhhh, jah, en dat op mijn leeftijd, maar het was wel effe leuk om mee te gaan.

En dan gaat vadertje tijd opeens toeslaan, je ziet de tijd wegtikken en weet dat je dan vanalles in moet gaan pakken, schoon moet gaan maken, en nog veel meer moet gaan regelen. Overal komt een einde aan, maar als het we het toch eens een weekje uit zouden kunnen stellen ... hihihaha ...

Ook voor de laatste keer hebben we lekker op het strand gegeten, niet bijzonder uitgebreid maar wel leuk met muziek op de achtergrond en zee voor ons. De auto was inmiddels al voor driekwart ingepakt, de laatste afwas was gedaan en de tent was ook al voor de helft schoongemaakt. Morgen dus op tijd eruit, om 07.50 uur krijgen we controle (of we alles wel schoon hebben gemaakt) en dan kunnen we er echt weer vandoor ...

Om 22.30 uur waren we terug bij de tent en zijn de meiden weer gelijk gaan slapen. Wij hebben nog een laatste drankje gedronken en ik heb dit verhaal nog even uit mijn dikke duim zitten zuigen, maar wel allemaal waar gebeurd !!

Morgen moet een lange, maar relaxte dag worden, op tijd eruit, laatste dingen schoonmaken, inpakken, controle even naar de supermarkt en dan  ... gas erop ... richting Lubljana om daar ook eens een kijkje te nemen. Daarna met volle vaart naar Bischofshofen (Oostenrijk) omdaar naar ons hotel te rijden en een overnachting te doen. Natuurlijk niet voordat we de Wiener schnitzel hebben gevonden, maar daar later meer over !! De dag erna nog even de laatste 1000 kilometertjes en ... tja ... dan gaat het gewone leven weer beginnen, of gewoon verder, net hoe je het wilt zien ... Laterrrrrrr