Dagje zwembad met lokale regenbuitjes :

Vandaag zijn we na de vele regen van gisteren lekker naar het 2e zwembad gegaan, dat is het zwembad met het glijbaantje. Deze vinden ze over het algemeen toch leuker dan het zwembad dat dicht bij onze tent ligt. Het was ontzettend druk en toen we aankwamen konden we (als je wilde) direct weer meedoen met het aquajoggen :-) We hebben daar lekker de tijd vol gemaakt, tot 13.00 uur (Siesta) en probeerden mannetje met kale hoofden te raken met een balletje. Als me dat zou lukken zou ik een ijsje krijgen van alle aanwezige meiden (Melissa, Celine, Elise), Ria wist er niets van :-)

We zouden boodschappen gaan doen in Pula maar onderweg kreeg Ria het idee om nog even het vliegveld van Pula te gaan bekijken, zomaar even nieuwsgierig hoe het eruit zou zien. Nou ja, de weg ernaar toe liep door Pula, en, ja hoorrrr, weer dik in de file. Het vliegveld was lekker klein dus daar waren we zo uitgekeken. Grote borden waarschuwden ons om geen foto's te maken, het kriebelde wel maar toch heb ik dat maar niet gedaan. Ik weet wat er in griekenland destijds is gebeurd met die vliegtuigspotters :-)

Naar de camping hebben we toen niet de weg via Pula genomen dus ook maar geen boodschappen gedaan, vanwege de file, maar op de gok eerst iets noordelijk gereden via Marcana en Celija naar Vodjnan en met een beetje geluk reden we toen helemaal in de goede richting naar de camping, helaas nog wel zonder boodschappen. 's Avonds hebben we lekker tostie gegeten en zouden we weer naar Fazana gaan wandelen maar omdat alle kids lekker op het veld voor ons aan het spelen waren hebben we dat maar weer geschrapt. Daarna hebben de buren bij ons zitten kaarten, Kanasta genaamd, lijkt een beetje op jokeren. Helaal verslaafd zijn ze eraan, als ze even niets te doen hebben dan zie je ze kaarten :-) Tot 23.30 hadden we life muziek vanuit de karaokebar dat flink doordreunde maar wel lekker klonk. Daarna was het tijd om op 1 oor te gaan liggen, op naar de volgende dag.