Gewoon een dagje relaxen bij het zwembad en lekker eten bij Davids.

Het was weer even wennen aan de bedden van Evalia, we waren een week verwend geweest in ons Penthouse en deze bedden lagen toch wel wat harder. Om 08.30 werden we wakker en was het balkon even van ons. En uurtje later gingen we naar beneden en hebben we eerst Elias weer hallo gezegd, hij werkte dit seizoen alleen in de ochtend in de bar. We hebben een Frappé met hem gedronken en lekker bijgepraat. Ook Eva kwam er nog even bij en zo werd het alweer snel 11.00 uur. We reden naar Cherso om vers brood en beleg te halen en zijn lekker gaan ontbijten op balkon met zicht op de egeische zee.

Na de middag zijn we het zwembad in gegaan, ik dronk de lang beloofde Ouzo met Elias en toen was het relax tijd. Zwemmen, zonnen, kwekken met de engelsen en kwekken met een Amerikaan, wij vermaakten ons wel. Het was echt lekker om gewoon even een dag niets te doen, gewoon een dag lekker in het zwembad te hangen, en dat beviel ons echt goed.

Rond 19.30 zijn we gaan douchen en pakten we de auto op weg naar Davids in Piskopiano. We namen even een omweg om gewoon even te genieten van de omgeving en een kwartiertje later parkeerde ik de auto op onze vertrouwde parkeerplaats vlak bij Davids. Toen we binnen liepen werden we gelijk herkend en konden we een tafeltje uitkiezen. Daarna kregen we de Davids kaart konden we gaan bestellen.

Uiteraard bestelden we de Fried courgettes, we hadden ze nog nergens lekkerder gegeten dan bij Davids, en daarnaast natuurlijk een Griekse Salade en voor allebei wat vlees met de pikante dip voor op brood. Ik nam een Mythos en een flesje Ouzo Plomari en Ria ging aan de pure water, zij mocht terug rijden :-)

We hebben echt weer heerlijk gegeten zoals altijd wilde ik bijna zeggen en zo'n anderhalf uur later vroegen we de rekening en kregen we nog een flesje Raki. Okee, dat laten staan zou onbeleefd geweest zijn dus ik nam daar ook nog maar een paar shotjes van... Hik hik hik....

On 22.00!uur waren we terug bij Evalia en zat onze Amerikaan te eten en schoven we aan. We raakten in gesprek over van alles en nog wat en dat zijn maatjes zouden komen vanuit Amerika. Ook Harry was op pad gestuurd om Riley op te halen van het vliegveld. Riley deed een studie Hotel management en kwam stage lopen bij Evalia, beginnend in de bar naast Elias. Eva had Harry verkeerde info gegeven met het Vluchtnummer van die meid, hij kon haar dus niet vinden ... En zij stond bij de verkeerde band voor haar koffer dus ze dacht dat haar koffer niet aangekomen was ....

Ik zei nog tegen Eva dat ze echt niet met KLM kon vliegen, want die vloog niet op Kreta, uiteindelijk pakten we de laptop erbij, keken naar de boekingdbevestiging en toen wees ik haar op het HV nummer, transavia dus hahaaaa,ik kreeg Eva zover dat ze Sorry tegen Harry ging zeggen hahaaaa. Riley had een lange dag achter de rug en was aardig moe, de andere boys gingen nog even stappen in Cherso, Riley ging lekker naar bed, net als wij zo rond 23.45 uur zzz zzz zzz