Vanmorgen waren we al 'vroeg' wakker .. om 07.45 uur. Het zou een lange dag gaan worden. Wat er zoal op de planning stond is "Chersonissos, Koutouloufari, Piskopiano, Heraklion(Haven), Heraklion(Markt (poging2)) en natuurlijk wat er 'normaalgesproken' allemaal nog meer bekeken en bezocht moet worden op een doorsnee dag .. haha

Vrijdag_01Koutouloufari was wel een bijzondere locatie, daar waren we zelf 16 jaar geleden en 17 jaar gelden al geweest .. Het appartement stond er nog precies zoals wij dat kenden alleen was het eromheen best vol gebouwd .. maar ook daar .. een fantastisch uitzicht  over het zwembad en Chersonissos (beneden) en de kust.

Onderweg werden de plannen alweer snel gewijzigd, Heraklion was toch wel weer ver  rijden en we hadden afgelopen dagen al zoveel in de auto gezeten .. dus .. dat werd  geschrapt .. we gingen eerst naar maar even langs de bakker, en direct door naar  Elounda(eiland) .. In dit dorpje zijn we ook nog naar de 'weekmarkt' gegaan, en wat een markt zeg .. haha  .. 1 lange straat vol met kraampjes met voornamelijk kleding, groentje, stoffen,  kleding, groente, stoffen, kleding . .oww .. ik val in herhaling .. haha .. niet zo  heel bijzonder dus .. Soort van Mini-Albert Cuyp markt in Amsterdam .. :-)) Geloof het  of niet, maar ook daar weer grappige foto's gemaakt .. kijk maar uit, voor je het weet  sta je zelf ook op de foto bij deze beroeps-paparazzi's .. haha !!

Vrijdag_02Hierna zijn we richting Chersonissos gereden .. Robski dacht dat de binnendoorweg wel  een keer leuk zou zijn .. langs de kust, echte mooie route .. hmm ..tja mooi wel,  maarrr .. pff, kwam geen eind aan. Wel weer leuk door alle kleine bergdorpjes!! Maar  goed, uiteindelijk kwamen we dus in Cherso aan en daar hebben we maar wat oude  herinneringen opgehaald van 16 jaar geleden .. haha .. best wel vreemd om na zo'n lange  tijd daar weer rond te lopen .. haha .. Even over de boulevard gelopen, kaartjes  aangepakt van tentjes waar we zouden moeten komen eten omdat ze allemaal "de beste' van  Cherso zouden zijn :-S Ook nog maar even door de hoofdstraat gelopen. Vrijdag_07Daar hebben de  meiden allebei nog een "Ow ow cherso" broekje gekocht :-) Ik heb zelf nog een mooi  Ouzo T-Shirt gekocht. En weet je .. toch maar bij zo'n tentje lekker zitten eten ..  voor weinig .. haha .. was inderdaad wel gezellig en goed eten. We kregen alle-vier een  'lekkere' Raki als welkom .. brr .. niemand heeft die helaas op .. haha

Na een uurtje weer in de auto gestapt en naar Piskopiano gereden, klein dorpje net  boven Cherso waar we 16 jaar geleden ook veel hebben meegemaakt. Ook weer leuk om te  zien, vandaar doorgereden naar Koutouloufari, naar 'ons' appartement ADONIS .. oww, wat  hebben we daar herinneringen aan .. zwembad, appartement, bar in de tuin .. balkon ..  scooter .. nivea-stand .. dokter(oeps) .. haha .. nee, was heel leuk allemaal weer  terug te zien !!

Hierna zijn we maar weer terug naar huis gereden en hadden we de eerste avond dat we  tegen elkaar zeiden "hmm .. koud he" .. terwijl het toch nog wel zo'n 22 graden was ..  maar .. was gewoon ff koud voor ons gevoel .. haha .. we zullen wel gewoon een beetje  moe geweest zijn :-))

's Avonds zijn we nog even naar Aghios Nicolaos gereden, we MOESTEN even internetten  he .. lege stoelen in het vliegtuig bekijken voor de terugreis .. maar .. Uhhh ..  helluppp .. alles zat behoorlijk vol al .. van de 9 vluchten die ik bekeek (za/zo/ma)  waren er in totaal maar 3 stoelen vrij (verdeeld over al die vluchten dus) .. en weet  je . .da's nie zoveel he .. oepss. Dus wat doe je dan, dan ga je je collega's op  schiphol bellen om te kijken of zij iets voor je kunnen regelen. Op zich ken ik zo'n  80% van mijn collega's .. en dan ga je bellen .. en dan krijg je precies iemand aan de  lijn die je bijna niet kent .. dus valt er weinig te regelen .. grr .. dan wordt het  maar slijmen op de luchthaven zelf zondag .. haha ..

Voor de schrik zijn we maar een ijsje gaan halen .. lekkerrrr .. en daarna zijn we  terug naar huis gegaan en zijn we gaan dromen over volle vliegtuigen en met de vraag  wanneer we (allemaal) weer thuis zouden zijn .. haha .. zzz .. zzz ..